marți, 19 ianuarie 2010

Rugăciune către Maica Domnului care desface nodurile (necazurile)

O, Mamă prea iubită şi Prea Sfântă Mărie, Tu care desfaci „nodurile" ce îi sufoca pe copiii Tai Întinde-Ţi Mâinile Milostive spre mine. Îţi încredinţez astăzi acest „nod" (necaz) şi toate consecintele negative. Îţi dau acest „nod" care mă chinuie şi mă face nefericită şi mă împiedică să mă unesc cu Tine şi cu Fiul Tau, Mântuitorul meu. Cred cu tărie că poţi să desfaci acest „nod" pentru că Domnul Iisus îţi dă întreaga putere. Tu eşti Mama mea, ştiu că vei face asta pentru că mă iubeşti cu Însuşi Iubirea Lui Dumnezeu. Maica Domnului, care desfaci „nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine! Îţi mulţumesc Măicuţa mea prea iubită! (3 metanii)


O, Mamă prea iubită, izvorul tuturor harurilor, inima mi se îndreaptă azi către Tine. Recunosc că sunt păcătoasă, şi am nevoie de ajutorul Tău. Încredintez în Mâinile tale acest „nod" şi Te rog să mă ierţi că am neglijat adeseori harurile pe care Tu le obţii pentru mine

Maica Domnului, care desfaci „nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine! Îţi mulţumesc Măicuţa mea prea iubită! (3 metanii)


Preasfânta mea Mijlocitoare, Împărăteasa cerului, Tu ale cărei Mâini primesc şi împarţi toate bogăţiile Cereşti. Depun în Mâinile Tale acest „nod" al vieţii mele. Îi cer iertare Părintelui Veşnic pentru greşelile mele ca Tu să poţi desface acest „nod" pentru care îţi mulţumesc, a-mi uşura viaţa. Maica Domnului, care desfaci „nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine! Îţi multumesc, Măicuţa mea prea iubită (3 metanii)


Maica Sfântă Preaiubită, care îi primeşti pe toti cei care Te caută, ai mila de mine. Depun în Mâinile Tale acest „nod" greu. El îmi alungă pacea, imi paralizeaza sufletul, ma impiedica sa merg catre Domnul meu, si sa-mi pun viata în slujba Lui. Desfă, Te rog, acest „nod" din viaţa mea, o, Măicuţă Bună. Cere de la Fiul Tău Iubit, vindecarea credinţei mele paralizate, care se lasă doborâtî. Mergi alături de mine, să încetez să mă tot plâng, să învăţ, să mulţumesc în fiecare clipă şi să surad, încrezatoare în puterea Ta. Maica Domnului, care desfaci „nodurile” vieţii mele, roagă-Te pentru mine! Îţi mulţumesc, Măicuţa mea preă iubită (3 metanii).


Mamă care desfaci „nodurile". Blândă, generoasă şi plina de iubire, mă îndrept către Tine, pentru a încredinţa încă o dată, în Mâinile tale acest nod. Îţi cer înţelepciunea lui Dumnezeu, ca să acţionez în Lumina Duhului Sfant, pentru a deznoda toate aceste dificultăţi. Eliberează-mă de amărăciunea, de mania şi de ura cărora le-a dat naştere acest „nod" în mine. Dă-mi blândeţea Ta, ca să învăţ să meditez totul în tăcere în inima mea. Duhul lui Dumnezeu să vină asupra mea să primesc o viaţă nouă. Maica Domnului, care desfaci „nodurile” vieţii mele, roagă-Te pentru mine! Îţi mulţumesc, Măicuţa mea preă iubită (3 metanii).


Regina şi Mama Îndurării, Îţi predau acest „nod" al vieţii mele. Şi te rog să-mi dai o inimă care să ştie să fie răbdătoare, în timp ce Tu desfaci acest „nod" greu al vieţii mele. Învaţă-mă să perseverez în ascultarea Cuvântului Lui Dumnezeu, să mă spovedesc, să mă împărtăşesc şi rămâi cu mine. Pregăteşte-mi inima pentru a sărbători cu îngerii Harul pe care Tu Eşti pe cale să mi-l obţii. Distruge capcanele care au provocat aceste „noduri" în viaţa mea. Îţi dau inima şi tot ce-mi aparţine: casa, familia, bunurile exterioare şi interioare, să-Ţi aparţin pentru totdeauna. Să ştergi cu milostivirea Ta lacrimile din ochii mei, şi să mă primeşti în Braţele Tale. Învăluieşte-mă în Mantia Ta de iubire, păstrează-mă sub ocrotirea Ta. Te rog să-mi desfaci acest „nod" pentru totdeauna... Sper în Tine Maica Domnului, care desfaci „nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine!

Îţi mulţumesc, Măicuţa mea preă iubită (3 metanii).


NOTĂ: Este o rugăciune inspirată după o icoană semnificativa şi anume reprezintă pe Maica Domnului în picioare împodobită ca o împărăteasă, are în partea dreaptă un înger ce-i da Maicii Domnului o pamblică cu diferite noduri, mai mici şi mai mari. Maica Domnului prinde pamblica cu Sfintele Sale Mâini, cu răbdare, desface fiecare nod, dând pamblica întinsă, netedă unui alt înger din stânga Sa. Icoana se numeşte „Maica Domnului care desface nodurile", iar fiecare nod reprezintă un necaz, o suferinţă.


Rugăciune grabnic ajutătoare, primită de la Sfânta Mănăstire Vladimiresti, jud Galati-sora Lica-Vasilica, Veronica Gurau (la vârsta de 15 ani), întemeietoarea şi întâia stătătoare a mănăstirii: „Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut munţii, iar dragoste nu am, nimic nu am".